Treballant per millorar
les vides dels veïns de la província de Lleida

2023 Habitants
a la província
de Lleida
Captura de pantalla 2023-12-30 a les 14.38.30.png

XIFRES DEL TERRITORI

Font: INE 2023

799bcfff-c7cd-4f47-bdb0-7c45ad884532.JPG

El nostre èxit es mesura per l'impacte que generem a les zones rurals i urbanes de la província de Lleida.

Ja sigui en la formació de tractoristes per a joves que viuen a pisos tutelats o el suport a entitats socials que treballen per a col·lectius vulnerables de Lleida; Fundació Comunitària Raimat Lleida treballa donant suport a solucions que permeten als membres de la nostra comunitat portar una vida equitativa, financerament segura i plena.

​Més informació sobre l'impacte.

El nostre equip d'Estratègia Comunitària entén que per crear un territori amb accés equitatiu a oportunitats per a tots els membres, hem de treballar en col·laboració.

El nostre equip reuneix organitzacions comunitàries i entitats sense ànim de lucre, governs locals i centrals, finançadors, empreses, individus i famílies per abordar els problemes més importants de la nostra comunitat. Liderem, donem suport, facilitem i escoltem, dirigint les inversions cap a on més es necessiten.

​Més informació sobre les Comissions.

Captura de pantalla 2023-12-09 a las 17.09.09.png

Descobreix el nostre
programa de
subvencions

FCRL atorga subvencions a entitats sense ànim de lucre

amb una àmplia gamma dabast i visió.

Obre un fons

FCRL us ofereix solucions benèfiques innovadores.

Aquí us ajudem a posar la vostra visió en acció.